3.9.11

Bloggerin Suçu Ne? Mim :D

Ysm Beni mimlemiş Teşşekürler beybi deyip mime dönüyorum. Mim konusu  bloggerin eksiklikleri. 
Evet efenim başlıyorum...



Blogger'da ihtiyaç duyduğunuz, olmayan ya da farklı olmasını istediğiniz özellikleri belirtmek. Ne kadar birlik ve beraberlik içerisinde olduğumuzu birbirimize de gösterebilmek..

Mim Kuralı: Elinizden geldiğince çok mimleme yapınız ki Google'a sesimizi duyurabilelim. Yani en az 5 kişiyi mimleyebiliyorsunuz.





Bloggerin her temasına reklam koyulmuyor belkim reklam koycam ben haa? Güzelim blogu tasarla uğraş dur sonra reklam koyunca alt üst olsun ya reklama göre tasarlıycaksın yada reklam koymuycaksın tıpkı benim gibi. Reklam koyma işleminin tıpkı Gadget ekleme kadar kolay olmasını istiyorum öküzü tereğe çıkarma google bey!Veya her neysen.

!Kendi blogumdayken kumanda paneline dönene kadar sinirden küplerden küplere binip çilelerden çilelere sürükleniyorum geri dönmek için ok işaretine tıkılyorum fakat bi iki sayfa ilerdeysem bir kaç defa tıklamam gerekiyor. Şu mübarek Navbarı kendi blogumdaykende görsem iyi olmazmıydı? 


!
Birde bir yerlerden bişeyler kopyala yapıştır yapınca evrim geçirmesin. 


! Sooora şu renk tonlarında pembe yok mesela daha çok renk olmalı.

! Yazdığım yazılar saatler sonra yayınlama ekmek paranla oynama sonuçta bizden kaznaıyosun. :D
                                                                                                                             Bu kadar.



Bu mimde biraz geç mi kaldım ne
 

3 yorum:

Krnc dedi ki...

Biraz önce ysm.'in mimini cevapladım,demek sende mimlemişsin:)
Çok teşekkür ederim Bambi :)

BAMBİ dedi ki...

Rica ederim tatlım :)

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Yivrum ancak zamanım oldu bakabaktım bakabaktım:) Hemencecik yazarım hatunum,mersi:)