1.9.11

Kelli Felli Bambi




Ben saç kestirmekten çok korkarım bir zamanlar herkesin hayranlık duyduğu bi saçım vardı rengi de çok güzel boyada değildi çokta uzundu sokakta gelen geçen  asılırdı. Bu saçlar bayağı uzadı tabi bir gün halamlarla iki günlük bir tatile gittik benim saçlarım çok uzadığından uçlarında çok azıcık aldırmak için bi kuaföre gittim üstelik orayı da hiç tanımıyorum neyse gittim kuaföre kadın çıldırdı tabi oturttu koltuğa bir şeyler dedirtmiyo  bana güven çok güzel yapıcam bana güven diye susturdu öyle bi konuştu ki yedim bende tabi güzel bir şey bekliyorum kesti biçti bir de hiç kuaförler makasla keser mi? bu manyak aldı eline terzi makasını haç huç başladı saçlarımı doğramaya kökten dipten bir şey diyorum susturuyo beni Bana güven bana güven diye oturmuşum koltuğa elim mahkum birde neyse bitti bende bişey bekliyorum bi baktım ki aynaya neye uğradığımı şaşırdım güzelim saçlarımdan eser yok bildiğimiz deli kafası hani çocuklar keser ya kendi kendilerine saçlarını yamuk yumuk tıpkı öyle berbat bir şekilde gözüküyorum bu ne oldu falanda diyemedim en çok ona yanıyorum ibne karının suratına bir tane patlatsam ne iyi olurdu ama öyle sarhoş oldum ki halamın ağzı açık kaldı kadın durmadan güzel oldu güzel oldu diye diye çıkardı bizi kuaförden yol boyunca çıt çıkarmadım otele girdik halamın oğlu beni gördü Bambi saçlarına çakal mı daldı dedi o şekil yani berbat bir şey acaip moralim bozuldu ertesi günde hemen döndük  kuaförü bir daha bulmam imkansız yani ama kaç gün dışarı çıkmadım hep peruk kullandım berbat bir şeydi en sonunda halamla tekrar bi tatile gittik orada Hülya Avşar'ın kuaförü mü ne varmış kolumdan çeke çeke ona götürdüler beni neyse ki o hatun bir şeye benzetti saçımı.


                                                                İşte bu benim sevgilim. 
                                            
                                                                     Seviyo abi napıcaksın.

İşte böyle o kuaförden sonra hiç kestirmedim saçlarımı sonra ne olduysa bana birde saçlarım dökülmeye başladı bende Burada bahsetmiştim kazıtmak istiyorum diye her neyse arkadaşlara hep bunu söyledim onlarda madem kesceksin kel yap ömrün peruk almakla geçti zaten kullanırsın okul başlayana kadarda üç numaralı haline döner dediler gaz verdiler falan bi kuaföre girdim ve kel bir şekilde çıktım öyle böyle değil resmen kafam kel çok komik oldum lan yeğenim beni gördüğünde korktu ağladı çocuk. Benimde peruk hastalığım vardı çeşit çeşit alırdım neyse onlarla dolaşıcam dışarıda. ama beni bir tatlı hüzün sardı sormayın saçlarımı resmen kestirdim öyle böyle de değil kel  !  Pişman olucam ama kendi düşen ağlamaz diyolar oyüzden çıtımı da çıkaramıyorum fazla aynaya bakmıyorum kellikten kaçamıyorum zevk almaya çalışcam bi kaç planım var birde kel bir şekilde fotoğrafımı koymak isterdim ama...


 He birde o kuaför koltuğuna oturduğumda öyle pişman oldum ki çok acaip üzüldüm sonra birde lösemi hastalarını düşündüm ben isteyerek kestiriyorum saçlarımı bu kadar üzüldüm onlar ne yapıyor.

8 yorum:

Profösör dedi ki...

Bizi okulda eşek tıraşı ederlerdi hep..

BAMBİ dedi ki...

Okulda tıraştamı yaparlardııı...

Profösör dedi ki...

Evettt tabiki. O zaman uzun saç modası vardı. Bir bakarmısın hababam sınıfının çocklarına.. Tarık akan gibi.. Ben ed uzun saç bırakırdım ama okulda müdür muavini makasla yol ederdi tam başımın ortasından..

BAMBİ dedi ki...

Ahahaha iyiymiş şimdide yapılmalı o zaman tam disiplin. :D


Demek babaannem de onlara özenirmiş amcam saç uzattığında kafasının ortasına bir makas atardı amcam da da çok inat bi kaç gün öyle gezerdi.. :D

Krnc dedi ki...

Ah kesitrdin mi en sonunda.Kökü sende diye teselli cümlesini diyim bari:)
Üzülme kısa sürede uzar saçın.Resimdeki cidden erkek arkadaşın mı ?
Ne güzel bak o senin yanında ve onunla birlikteyken zaman su gibi akar gider ve saçların eski haline geliverir bile :)
Evet lösemi hastaları ... Hiç girmeyelim o konuya çok ağlarım ben böyle şeylere :)

BAMBİ dedi ki...

De de o cümleyi zira şuanda pişman olmaktayım:(

Ama cidden uzuyor dünden bu güne fark etti bile :D

Bu arada o resimdeki herif erkek arkadşım değil googleden buldum :D

O yüzden özet geçtim hiç girmedim o konuya:(

Amber Twist dedi ki...

Bambim beniiğm. Seni de yazılarını da yerim söyliyim.

BAMBİ dedi ki...

Hihih Ye beni:D
Bende seni yerim bebem. :D