4.9.11

Bambi Derki Paris Kaka

                                        
Son zamanlarda süpermen ti şörtleri, çakma beyaz spor ayakkabıları, Çakma conversler, dar paça kot pantolonlar görmekten bıktım usandım  başka bir şey üretseler de kurtulsak deyip vatanımızın bu derdine dev ararken birde başka bir şey çıktı Paris ve Eyfel bu paris eyfel olayı genelde bayanlarda yoğun ama erkeklerde nasibini almak için fırsat kolluyor sadece ti şörtler de donlarada da takılarda yok. Bu eyfel fotoğrafını blogların kıçında başında görebilir ve I love paris yazısına maruz kalabilirsiniz. Tapılacak o kadar şehir varken neden paris? ille neden eyfelin altında öpüşüceksiniz ha? Geçen bir yazı gördüm'' Aşk Paris'te yaşanır ''diye ya tamam güzel şehir olabilir nehiri var oyu var buy var şuyu var sevilir öpülür koklanır ama abartmaya ne hacet her gördüğüm ergen ti şörtün de paris mi yazıcak illa. Ve her ergenin hayalidir eyfelin altında öpüşmek ne gerek var ki orada öpüşücen de nolcak ebatı büyük elektirik direği işte.

 Hem o kadar aşık falan olmayın. Bakın onun sahibi var bir ablamız gitmiş basmış nikahı nüfusuna almış eyfeli elalemin eşine asılmayın çok ayıp cık cık..


Hı birde bu eyfeli sadece kıyafetlerde görmüyorum evde obje olarak kullananmı dersin başına kıçına dövme yaptıran mı dersin varda var. Hem bunlara sorsan eyfel hangi tarihte yapılmış niçin yapılmış kimler yapmış diye cevap veremezler. Sırf toplum hayran ya ondan yani başka bi sebebi yok. Tabi istisnalarda var.
  

                                                Şimdi bu yazıyı okudum da gıcık oldum kendime ne karışıyosam millete.

                                            Sanane bambi sanane cık cık!





Hiç yorum yok: