5.6.11

Geberiyorum Duymuyor Kimse.

Yok yok bu korkunç hastalık peşimi bırakmıyıcak burnumdan akan sümükler götüm kadar şişmiş bademcikler duymayan kulaklar intihar sebebi. Tam iyi oldum derken tekrar başlıyor hele birde uyurken sıtma tutuyor o zaman geberiyorum uyansan uyanamıyorsun uyusan uyuyamıyorsun, kasılıyorum kasılıyorum ter buran içinde uyanıyorum birde zordan çişmi geliyor ne oluyorsa artık çişi tutma çabası da var , çişe ramak kala uyanıyorsun o iki üç adımlık tuvalet yolu bir aylık yok gibi geliyor insana . Dün gece koltuk da uykuya kalmışım sıtamayla ve çişimin gelmesiyle kalktım ama tuvalete gitmeye mecalim yok çok üşüyorum kimse yok bağırıyorum bağırıyorum duyan yok ay bi korktum gebericem diye  birde çorabımı çıkardım ayağımı gördüm geberdim korkudan bembeyaz olmuş ölü ayağı gibi çok gördüm ya ölü ayağı.  nasihat yazmamaya karar verdim ama mecalim yoktu yazmaya çokda bi nasihat'm yoktu zaten kıyafetlerimi benle birlikte gömün diye demiştim anneme zaten hatırlar o inşallah dedim birde burnum acayip üşüyor ben burnuma bir şey örücem ya normalde de  hiç bir yerim üşümez o burnum üşür kıp kırmızıda olur.Sıtma tutmuş ayaklarım ve burnum donuyor ayaklarım bembeyaz burnumda kıpkırmızı birde traktör çarpmış baykuşa benziyorum zaten alt komşumuzun küçük gıcık bir oğlu var açmış garfield sesi duyuluyor. Benimde zihin altım hemen her filmden etkilenir ya atmosfer tamdı ışıklar kapalı baykuşu andıran bir kız ayakları üşüyo bağır çağır duyan yok alt komşudan gelen garfield sesi bu ses pek uymadı  genele de çığlık falan gelirdi sadece lazanya yiyelim geliyodu ama olsun tam ölme anıydı madem herşey hazır öleyim bari dedimki annem elinde bir bardakla belirdi alinde sadece bardak yoktu  kafam kadar bir ilaçta vardı o ilacı içerken çektiğim işeknceler anlatılmaz yaşanır bu yüzden anlatmıyorum yaşmak isterseniz kafanızı ölçün biçin hamur yoğurun kafanızın ölçülerine göre şekil verin ve için işte yaşamış olursunuz.

6 yorum:

ygs.lysgunlugum dedi ki...

tamam budur:
"burum acayip üşüyor ben burnuma bir şey örücem"

:)

BAMBİ dedi ki...

Bula bula orasını buldun dimi :D

ygs.lysgunlugum dedi ki...

eheuheu.. burun kazağı fikri şirin geldi diyelim (:

[keşke bende ilkte imla hatasını düzeltseymişim copy-paste yaparkene, şimdi farkettim]

BAMBİ dedi ki...

Keşke yapsaymışın (:

hayalhanem dedi ki...

geçmiş olsun. en azından tek başına değilsin, annen yanında.

BAMBİ dedi ki...

Saol. Evet oda olmasa cidden geberirdim :d