31.5.11

Siz Siz Olun Kocanıza Mukayyet Olun..

Bu devirde kadınlar çileden çıktı siz siz olun kocanızı sevgilinizi işe yollamayın otursun evde yemek yapsın siz çalışın. Adam bu karıları görünce dayanamıyor. Bugün 40  yaşlarında bir adamla 35 yaşlarında bir kadın konuşuyor ama konuşma değil ki adeta sevişiyorlar kadın adamın üstüne atıyor kendini, geri çekiliyor tekrar bir hışımla itiliyor geri çekiliyor hoballa tekrar kucağa adam kendini geri çekmeye çalışıyor ama kadın dahada yaklaşıyor adam bir adım geri gidiyor kadın iki adım ileri , birde yemeğe biber koysammı ama acılı severmisin falan diyorlar. Bende aayh kaç yaşındalar hala aşkları eskisi gibi falan diye bir hoş oldum, kaç yıllık evliler hala sokakta sevişiyorlar diye düşünüyordumki (Kaç yıllık evli olduklarını nerden biliyosam artık ), adam benim hanım oradan alışveriş yapmıyor dedi şok oldum. Oracıkta kadını öldüresiye dövüp adamında şeyine bıcak saplamayı düşündüm ama sadece düşündüm.. Be kadın senin derdin ne kocan varken ne itlir kakılırsın bunun kucağında. Adamda ibne sürtükle yemek derdinde evde karısı işte biliyor bu sürtük karıyla cilveleşiyor, Ya işe yolma evde otursun sen çalış, bu sefer yan komşuyumu attı eve ,ev ona kaldı kaç kızla takılıyor, işe yolla kiminle kimle sürtüyor, aynı işte beraber çalış insana'da daral geliyor, En iyisi eve bırakıcaksın kapıyı camı pencereyi bi güzel kilitliyicen çıkarken, orada dursun ibne dışarı çıkarken beraber çıkıcan hatta dışardaykende gözlerine bant yapıştırıcan bak bakalım ozaman gözü dışarı kayıyomu öyle sahipsiz kedi gibi salınmaz bunlar dışarı, ya köpek saldırır yada başkası tasma takar tedbiri elden bırakmıyıcaksın . Evli kadınlara tavsiyemdir yapsınlar mutlu bir yuva için kesin çözümler.. Birde karıya bişey yapmadımya çıldırdım keşke giderken kadının ayağına bassam gerçi ayağı adamın kucağındaydı ama olsun ayağım kalktı oralara kadar basabildim ne var yani nolcak haa nolcaak

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bu işler zincirlemeyle, evde kilitli kapılar ardında tutmakla olmaz. adamın içinde olacak, eşine sadık olacak. ee kadınlar da biraz seçici olsun azizim :)) seçicilik demişken fiziksel özelliklerinden bahsetmiyorum, mayasını, özünü kastediyorum.

Syhn dedi ki...

bu dünyada kadının kadına yağtıgını kimse yapmıyor :/

BAMBİ dedi ki...

Hayalhanem;Tabikide kadın seçici olacak adamda sadık olacak ama tedbiri elden bırakmamak gerek . Bu kilitleme konusunda kararlıyım :D

Syhn; Aynen öyle kadınlar baştan çıkarıyo evli adamları hepsini öldürmek lazım