6.6.11

Siyasi Şeyleri Küfür Küfür küfür.

Ey şarkısıyla türküsüyle bayrağıyla fotoğraflarıyla görüntü kirliliği ses kirliliği oluşturan siyasi parti adaylarımız soruyorum size. Hangi fotoğrafta güzel pardon yakışıklı çıktınız diye oy topladınız hangi şarkınız insanları coşturdu. Peki her köşede gözümüzün içine giren bayraklarla elinize ne geçti. Nemi geçti söyleyeyim. Efenim her fotoğrafınızı gördüğümde her şarkınızı duyduğumda sülalenize çok müstehcen ama çok müstehcen cümleler kuruyorum hatta bazen öğretin bana da küfür edeyim diye sokak çocuklarının yakasına yapışıyorum çünkü küfür arşivim sizin için yeterli değil  bayağı geniş bir arşiv ama size yetmiyor neyse yinede saolun sizin sayenizde bayağı bir genişledi arşivim lan Şimon peres denen gergedanı bile sövsem şeyi kaşınır o şekil yani .Tam uykuya dalarken  sokaktan geçen parti arabasından çıkan müzikle uyanan üst komşu'un bebeğinin çığlıklarıyla  Oda doğuracak başka ay bulamadı  insan ayarlar bebeği yaparken ne zaman doğacak diye  uyanmak ne demektir bilir misiniz? Veya sokakta eski sevgilinizin yeni sevgilisini öldürmeyi sonrada eski sevgiliniz öldürüp ibretlik diye asmayı düşlerken arabadan çıkan sesle irkilmek dürtülmek  ne demektir bilir misiniz? Veya burada film afişi vardı ne oldu ona neden bayrak var neden afiş yok anne burada afiş neden yokkkk nidalarıyla pöyükürdünüzmü sokakta? Birde kapı kapı dolaşıp bir şeyler veriyorlar ya deli oluyorum, çocuk mu kandırıyorsunuz bunca yıl kimsenin aklına gelmeyiz seçim yaklaşınca kırk yıllık kanka oluruz her neyse hepinize bolca küfürler ve saygılar. size değil haa parti şeysine küfür dedim. Kocaman kocaman öpüyorum.





2 yorum:

Adsız dedi ki...

yeni küfürler öğrenmek istiyorsan maçlara gideceksin. oralarda gün görmemiş küfürler var, insanımızın ne kadar yaratıcı olduğunu görünce hayret ediyorsun, hatta küçük dilini yutanlar var, ben şahidim :D

hacı senin de fantezilerin varmış öyle, öldürüp asma falan.

p.s: günün sorusu; "eski sevgilinin yeni sevgilisi"nde geçen tamlamaları bulunuz :D

BAMBİ dedi ki...

AAO Tamam hemen maça gidicem. Evet hep hayal edip dururum bigün uyguluyacam. Soruya gelince Sürtük olurmu ? :D