3.5.11

Taşşak geçmeyin dalga geçin.

Bu nedir abi ya nedir ha?? Öncelerden dalga geçerlerdi şimdi taşşak geçiyolar hayır ikiside aynı şey değilmi ne gerek var taşşak geçiyo demeye, dalga geçiyo terimide pek güzel değil, ama en azından insanın akılına deniz kum dalga felan geliyo. Aslında daha dile güzel gelen bişey olabilirdi. Okdar çok şey varken . dalga geçmekte neymiş. ama taşşak geçmek daha beter. Mesela biri a taşşak geçiyo dedi ben gülmekten kırldım düşünsene taşağın ayağı kolu bacağı var ciddi bi surat ifadesiyle karşımdan geçiyo.  Böyle saçmalığı niye düşüneyim ben senin gibi sapıkmıyım haa? diyosan haklısında, ben sapık değilim ilk bende öyle sanmıştım, kendime sapık muamelesi yapmaya başladım ama sapık olma potansiyeli yok bende bünyem kaldırmıyo  çöktüm iki günde sonra anladımki BEN SAPIK DEĞİLİM HAYAL GÜCÜM GÜÇLÜ. Madem güçlü işe yara şeylerde hayal kur be kadın!! dedim kendime ama olmayınca olmuyo mantıklı hayal kurmaya başladım ama her mantık içinden bi bok çıkıyo. Ayy ben büyümüşüm, okul bitmiş bütün dünyayı karış karış geziyomuşum. diye bir gıdım mantıklı hayal kurdum oda depresyona soktu beni
1.Ben yeterince büyüdüm zaten belamımı istiyorum? bundansonra büyümem anca yaşlanırım.
2.Nah bitirim okulu. Gerçeği gözüme gözüme girdi.
3.Zaten okul bitince dünyayı gez diye okutuyolar dimi, Annemin dırdırından kendimi, Japonyada intaar ederim zaten yiyicek insan arıyola doğmamış bebeklerin olmayan etlerini yemeye çalışıyolar sererim kendimi ortaya  bol bol et yesinler garipler  kemiklerimide birleştirip müzeye koyarlar. Bu şekilde intaar düşündürdü bana.en mantıklı hayalim. Gelde depresyona girme.Matnıklı düşünmeyincede kollu bacaklı taşşaklar geliyo gözümün önüne ciddi bi konu ortasındda gülmekten geberiyorum sonrada ''Grizekalı hayvan gülecek ne var benle taşşak geçiyolar senin hoşuna gidiyo' cümlelerine maruz kalıyorum. Rica ediyorum dalga veya başka bişey geçin taşşak geçmeyin :d

 DİPNOT: Saat 1:35  Üsüt komşu denilen varlık elektirikli süpürgeyle haşır neşir. Sesleri geliyo kafam şişti. gece gece

Hiç yorum yok: