8.5.11

Çorabımda kaçtı kıl oldum abi.

Şu bilgisyara otuduuğumda tamamen çevrim dışı oluyorum, bütün dünyayla bağlantımı kesiyorum hatta aylar yıllar geçse açlıktan ölsem yinede hissetmem çünkü bilgisayar başındayım. Bazen düşünüyorum  beni bir adet bilgisayar bir adet modem ve yaşmam için bir kaç gıdım yemekle bir arada bıraksalar hiç sıkılır birilerini bişeyleri özlermiyim.  Hayır özlemem. Yine böyle dalmışım gitmişim bilgisayardaki yakışıklı kitlesine, saat dört olmuş üstelik sabah sekizde kalkmam lazım, ve ben en az on saat uyuyacağımki  kendime gelebileyim yoksa aptlın teki oluyorum günüm mahvoluyo: Birileri bişey anlatırken tam üç kez tekrarlatıyorum anca üçüncüsünde anlıyorum. Neyse Saat dört olmuş kendimden geçmişim bilgisayara dalmışımki ensamde bi soğukluk hissetim birinin nefesi enseme vuruyordu kim ensemde nefes alabilirki? Tabiki Azrail ondan başkası olmaz. (Ama panik yapmayın ölmedim)Heycanlandım titremeye başladım arkamda biri nefes alıyo veriyo  ve odanın ışığı kapalı bütün izlediğim korku filmleinde böyle oluyodu ve banada olucak diye panik ettim. Arkamı dönücem ama korkudan dönemiyorum, cesaretimi toplayıp Azraile yalaklık yapıp yapmam gereken şeylerin listesini vericektim. Bi arkamı döndüm, Birde ne görüyüm, fıstık yeşil pijaması ve kabarmış saçlarıyla ekrana yapışmış gece yarısı bilgisyarda ne yaptığmı öğrenmeye çalışan bir adet Anne , Bir ohh çektim ama buda Azrailden geri değildi. Hemeen yatağına hemeeen!! diye bir cümle kurdu bana. Ya bu Anne dene şeyde nasıl bir mantık varsa artı, benim gece geç saatlere kadar oturmam benim kanımı düşürdüğünü sanıyo hayır yüzümde sivilce çıksa bilgisayardandır bilgisayardandır deyip duruyo bu teknolojiye karşı bi alerjisi var annemin. Birde bizim evde ne yok biliyomusunuz tabiki bilmiyosunuz bulaşık makinesi yok. böyle şey olurmu 2011 deyiz ama bizim evde hala bulaşık makinesi yok neden çünkü annem bulaşık makinesini kıskanıyo. iyi yıkayamayacağını hatta iz bıraktığını düşünüyo Be kadın senin yıkadığın bulaşık harita gibi mübarek bin kat daha iyi yıkıyo senden. ama gelde bunu anneme anlat yok ille almıyıcak mahsum makineyi rakibimi belledi naptı bilmiyorumki.Herneyse işte ben yatağıma doğru sıvıştım hemende zıbardım sabah o korkunç saat sesiyle uyandım bi baktım saat sekiz olmuş o yataktan çıkmak okdar zor oluyokii.Neyse hemen kalktım annem benden önce uyanmıştı dolabımı açtım giyeceğim kıyafetler kırış kırış ütüsüz çıldırdım hemen anneme verdim hazırlanana kadar ütüledi.Bende o sıra yüzümü yıkadım oyu buyu şuyu yaptım şu saçlrıma bir tarak vurmadım böyle şey unutulurmu ya. Birde benim saçlar ince telli kıvırcık.(Küçüüken bonus ve sarıydı hep güneş kafa derlerdi.. Arap saçı gibi nasıl karardı bilmiyorum) o saçlara gelde tarak sürmeden çık dışarı. ben gidiyorum saçlar kabarıyo, Sakin  olun kızlar sakin olun kabarmayın diyorum ama ne mümkün kabardıkça kabarıyo bildiğimiz koyun yününe döndüler, tam o sırada bir yağmur, Böyle şansmı olur evden çıkarken hava mükkemmeldi tam yaz geldi diye seviniyordumki birden yağmur başladı hemen kendime şemsiye almaya giderken bişeyler olmaya başladı. Ayak bileğimden yavaş ve ince bir çizgi halinde yukarı doğru giden bi soğukluk gittide gitti  noluduğunu anlamadım eğildim bi baktımki çorabım kaçmış. sanki çorabı su aygırına giydirmişlerde o şekil kaçmış mübarek hemen diğer  ayağıda yırtıyımda tarz olsun bari dedim belediyenin koyduğu banklardan birne yerleştirdim kıçımı ve yağmurda o biçim yağıyo. Güya çorbımı yırtıcam diye bişeyler yaparken o çorap öyle bi hal aldıki allah muahavaza. hem sırılsıklam oldum hem saçlarım kabardı hem çorabım yırtıldı. Gelde ağlama, ama ağlamadım o bankda kahkalarla gülmeye başladım uzaktan görünüşümü düşünüp gülme krızlerine girdim, Allahtan kargalar bile uyanmamıştı kimseler yoktu. Hemen eve döndüm, evdede havalar pek iyi değildi yokluumu fırsat bilena annem bizim evden yer çekimini kaldırmıştı eşyalar havada uçuşuyodu amacı sadece temzilik yapmaktı benide bulunca hemen elime bir bez verdi bi camın kenarına fırlattı nası becerdim bilmiyorum. Hani balkonların küçük kareler şeklinde camları olurya he o camalardan bitanesini kırdım çok sakar olduğumu söylemişmiydim? Birde her mahllede olur ya sümüklü ergenler onlardan bizdede var bir kaç tane. Yağmur çamur demeden aldılar çekirdeklerini oturdular camımızın altına. bizde bi allem yağmmur çamur demeden cam siliyoruz hangimiz daha tuhafız bilemedim. ama ben orda stiptiz'mi yapıyorum ne izliyosunuz  ergenler. Çok sinirlendim hemen içeri girdim, kırdığım camları toplarkende elimi kestim. Sonrad annemin ben demiştiimm!! cümleerine mağruz kaldım. O değilde annem neyi demişti?

Hiç yorum yok: