25.4.11

sekerci kizlar (24) İstanbul üsküdar devlet hastanesinde dünyaya gelen 7ve 8 yaşına kadar gayet sevimli olan ama 8 yaşından sonra tahmmül edilemiyicek derecede şımarık ve pervasız bi kız çocuğuydum Oturduğu sitede Tüm zillre basıp kaçmış tek kişilik bisikilete 4 kişiyle binip dizini yaralamış zırlamış..bonus ve sarı saçı olduğundandolayı bir süre sonra insanlar tarafından güneş kafa diye lakap takılmış, kilotlu çorabın üzerine tayt giyip kilotlu çorap yetmiyomuş gibi üzerinede tüllü çoraplarını giyip pırıl pırıl parlayan kırmızı ayakabılaraıyla kendini çok güzel hiseden.. ama berbat göründüğünün farkına bile olmayan Bir kız çocuğuydum..Ve ve gelmişti lanet ergenlik benide sarsmıştı herkese yaptığı o korkunç işkenceleri banada yapmaya başlamıştı  ozmanlar benim yaşlarımdakiler (12,13) erkeklerle flört edip saçlarına fön çeker kibar kız moduna girmeye başlardı,bense tam aksine argolaştıkça argolaşıyordum tam çekilmez bi hal alırken 15 olmuşum lise sınavından sonra neyseki bi düzene girdim, baya baya ben olmudum sonrada üniye hazırlık vs buraya kadar geldik. 

Hiç yorum yok: