26.2.11

Kendim yaptım kendim buldum

Kış geceleri baydı artık hafta sonları berbat geçiyor bi değişiklik yapalım dedik 4 hatun toplanıp dışarı çıktık girdik bi klube böyle şıkır şıkır giysiler felan herkezin gözü bizde yani bu havayla brat pitt'i tavlarız diyomuşumm, ama yok anam nerdeee aramızdaki muhabbet şu kızım baksana herkezsin çifti var lan sap gibi kaldık oratada benimkinimi arasamm ayıp ettim bölye söylemeden dışarı çıktım duyarsa çok kızar felan diye bişiyler söylüyolar ama duymuyorum müzikden dolayı , onlar bana doğru dönük bende onlara hemen arkalarındada kapı var kapı aralandıki bi nur parlamaya başladı aman allahım ölüyormuyum daha çok gencim yapıcak işlerim var bari ölüyümde kulubda ölmmüyüm dışarı çıkalım bu nur yyine gözüksün ozaman gider şerefimle ölürüm derken annaaamm bu nur dediğim şey bi çıtıırr çıktıkiii havasıı mavası yerim ben onu yeriim. tamam kızlar bencede ayıp ettiniz sevgiliniz var onlardan habersiz dışarı çıktınız olurmu böyl şey hemen gidin arayın onlarda gelsin hemen, bi duysalar çok ayıp olur. çokmu ayıp olur lan öylemi tamam hadi arayalım felan tabi müzk son ses bunlar bişeyler diyo ben çevrim dışıyım hiç duymuyorum tamamen kitlendim bu şekere kendimden geçmiş bi şekilde mal gibi gidiyodum yanına bi kendime geldim kızım bambi saçmalma ne öyle damdan düşer gibi en iyisi gidip içicek bi haltlar alıyımda bişeyler düşünüyüm nası yaklaşıcam buna derken arkamı döndüm aldım alacağımı geri bi döndümki oohaaa lan bu ne bu olmaz hayyır bütün hayyalerim hayıır olmaz biz onunla yüzük bile takıcaktık hani kurduğumuz hayaller hani 3 çocuğumuz başkan recebin dediği gibi demek bunca zaman kandırdı beni lanet olsun ben şimdi ona gösteririm gidip şu öpüşken kaşarıı geberticem sonrada onu kesip  aldatan çiftlere ibret olsun idye kelesini duvara asıcam . kızım bambi saçmalma ne hayali ne çocuğu ne saçmalıyosun, sen saddece kendi kendine kurgu kurup tavlıycaktın bunu hepsi bu herşeyi abartığın gibi bunuda barttın falza kaptırdın kendini şunalarada bak ibneler sanki nisbet yapıyolar bana yok yok kesin nisbet yapıyolar,diye içimdeki aptal kadınla tartışıyordum gerçi okadar kişi içinde banamı nisbet yapıcaklar yaram var kaşınıyorum beni görmemiştir bile kaşarada bak yiyo çucuğu yiyo bu bebeğin yanıan yakştımı bu gargamel gibi karı yok kesin büyü felan yaptı çocuğa, bağladı kendine piiisliikk, diye iç sesim ve ben kin güdüyorduk mahsum insanlara ama yapıcak bişey yokki bundan umudu kesip oturdum bi köşeye lan kızlarıda gaza getirrdim onlarda çağıracak sevgililerini ne bok yiyecem şimdi kendi kazdığım kuyaya kendim düştüm böyle mal gibi bak  etrafına  bambi sıçtın kızım böyle oturdum bi köşeye çıtımı çıkarmadan çıtırımı kapan gargamele ve tüm gavurların bacaklarına bakıp bakıp sinirlendim yedi içim içimi bu kızlarında manitaları geldi onlarda hoppabla eğlencenin içine daldırlar iki çift göt gibi kaldım kenarda saat 4de doru evin yolunu tuttuk uyuyup bidaha akşam uyanmayı düşünürken saat 8 civarı annem aradı hadi dağ evine çıkıcaz ailecek lan sıçayım ailelenize diyicektimki götüm yetmedi demeye sadece ben gelimyicem çok yoorgnum dedimki demez olaydım açtı ağzını yumdu gözünüü bişe bişe bişe bişe bişe işte mecburen tamam geliyorum dedim duş aldım üstümü giyindim yola çıktık gidene kadar arabada zıbardım boynumu güzel bi şekilde yerleştirmediğim için kısmen yol boyunca horladım giitik ve 1gün kalıp hafta sonumu berbat ettikten sonra geri döndük.

Hiç yorum yok: