25.2.11

Çatıcak yer arıyorum

Hani insan sıkılır bazen  çatıcak yer arar ya, bendede bi sıkıntı nereye kime çatsam diye arıyorum oturdum bilgisayarıma bi program var görüntülü sesli chat programı reklam olmasın adına 'hibolop' diyelimm. işte orda odalar felan var tek tek odaya girip onun bunun camına bakıyorum derkeen bi odaya girdim biri almış mikrofonu konuuşuyo anam bi diksyon bi diksyon süper ses tonu o biçimm aman allahımm yoksa bu yakışıklımı , ya değilse sesi güzel konu süper diksyon tam ya tip yoksa hayyalerim suya düşücer hep öyle olurya acaip yakışıklı beklersin berbat çıkar. dedim camına bi bakayım bi tık yaptım kiiiiiii   biirr nur parladı  gözüm kamaştı bi an . ağzı burnuu gözlerii bi içimlik su mübarek .. aradığımı buldum dedim kimse kapmadan işe girşmem lazım hemen başladım yazmaya işveli cilveli. kanaldaki bütün erkekler sardı başıma ama bunda tık yok ordan biri
-xxxx sen kız tavlama ustasısın yaa bize püf noktalarını öğret.. diyerek kendinin nekadar salak olduğunu belii etti ..  bu başladı püf noktaları anlatmaya bi baktım bu bana yaptıklarının aynınlarını anlatıyo yok fazla pas vermiyicen arada yazıcan felan filaan demek beni o şekil tavlamayı düşünüyo yok öyle herkeze yaptığı numaralar bende geçmezzz. kanaldaki bütün kızlarda ona hasta hepsi asılıyo pas vermezssem ilgi çekerim yada bu bukadar kız varken niye peşine düşeyim der en iyisi bende asılıyım.  yok bu böyle olmaz hemen buna bir dur demeliyim bu sürtükler buna asılamaz o benim olmalı adamı hemen sahiplendim orda sarışın bi kaşar var alahıım buna nasıll asılıyoo deliricem ama gelde kıza saldır hakkımda yokki sen kimsin felan diyicekeler. kıskançlıkdan şişdim bunlar koyu muhabbete girdiler yok bu böyle olmuyucak bişeyler yapmam lazım çart diye girdiim konunun ortasına neyse kızı attım bi kenara biz bunla böyle cilveli felan konuşuyoruz dil altından msn istemeler felan tamam bu oldu msn alırım sonra buluşur sevgili yaparım bunu kendime. diye hayaller kurarken bi anda kendimi kanalın dışında  banlanmış bi şekilde buldum lan noluyo kim yaptı hangi gerizekalıı yaptı sıçtılar muhabettimin içine.bi baktıımkii  sarı kaşar banlamış yollamış beni ibne sinirden yiyorum kendimi ama ne yazar kimse sesimi duymuyo napsam aslında elime kozda verdi farkında olmadan bu mal. en iyisi xxxx imime ekleyip kıza küfürler sayayım yok öylede olmaz bişey kazanamam. neyse boşver biz burdan konuşalımı diyim oda olmaz en iyisi
 mahsum dövülmüş ezilmiş kız rolu yaparak anlamadım neden yaptıki bunu ben ona naptım emrahh gibi bişey oluyum evet hemen ime ekledim xxxx noldu anlmadım niye yaptı bunu ben ona naptımki
- ya boşver kıskandı işte.dedi aa bunu neden kıskansınki tamam kıskanabilir ama benii atamazki yoksa ssevgilisimi benle imde konuşurken onada sevgilimi diyicek benle buluşurken ona işim var onla buluşurken bana işim varmı diyicek böyle ibnelik yaparmı  iki kızı tavladım diye kıçı kalkar ibenin. demin yanıp tutuştuğum herife şimdi kin besliyorum  ama onunla kanala girmeden imdede konuşamam ya ikimzi idare ediyosa en iyisi diyer kızlarea yanaşıyım onlarda uyuz bu sarıya hepimizin hedefi bu xxxx değilmi bir olur sarıyı atarız kenara sonra birbirimizi yeriz benim benim diye neyse ben onu hallederimde kanala bi girebilsem
 ordaki hatunlardan birine yazdım tamam banını açıcam kanalda yok sarı kaşar dedi ama benim açtığımı söyleme dedi tabi bende tamam söylermiyim hiç dedim bak oda tırsmış pis kaşardan  neyse girdim kanala bi işe yaramadı xxxx yok sarı kaşarda yok ya ikisi beraber dışardalarsa ya  xxx eve atmışsa sarı kaşar yaparmı ibne   ama biri istanbulda biri bursada çok uzaklar olmaz yani ya olursa ayy deliricem. neyse kapadım ve zıbardım ertesi gün okul mokul akşamı zor ettim geldim direk kanala girdiim bi bakarımki sarı kaşar orda xxxx de ordaa bizim kızlar yok girer girmez kanalın adamları yalaklığa başladılar bende hiç bozuntuya vermedem yalan yalan konuşmalar felan sarı beni fark etmedi galiba derken bi anda parladı faişe bu kızıın burda ne işii var! dedi bişey diemeden  banlandı beni salakda dilde yok biliyo benle kavga edemez eşeğin kıçına sokarım onu oyüzden hemen banlıyo kaşar  akşamı bekleyip hatunlardan birine açtırıcam banımı  aslında bu çabam birazda inatdan sarı kaşara gıcıklık olsun diye tavlıyıcam xxxxi takıcam koluma çatlasında patlasın derken yattım uyudum uayndım 2 gün geçti avradardan tık yok ortalıklarda yoklar lan bunlar toplanıp beni kanala almamayamı karar verdiler yoksa beni kırmamak içinde imlernden engellemiş olabilirlermi yok lan xxxx yapmaz bana böyle bişey sarı kaşardansa beni seçer, ya yaparsa lan ya yaptıysa yok yok yapmaz kendimi tesseli edeceğime bişiyler yapmalıyım dedim ve hemen başka bir rumuz aldım kendime odaya girdim xxx orda diğerleri yok bu xxx de banımı açmıyo ibne ama neyseki avratlar yok banlamamşlar yani beni kendi rumuzuma geçip mahsumca avratları beklemeye başladım biri geldi hemen hemen banımııı açtırdım daldım odaya sarı kaşar yoktu allahtan aldım mici bağırdımda çağırdıım o kaşar ne istiyo bendeen felan filan o sırada kanalın sahibi geldi az yalaklık yaptım bana op verdi tabi içim içime sığmıyor kaşar gelsede opumla bi banlasam onuu yihuuu op oldum mop oldumm derken geldi kaşar çıldırdıı bu yiinemiii burdaa  diyodukiii şakk banı indirdimmm nah girer odaya ,artık diğer kızlarıda hayalleri suya düştü xxx aldım msn adresini telefon felan buluşma istekleri derken tavladım neticede taktım tasmasını boynuna rahatım artık diyodumki bişiy fark ettim  bu xxxx  okadarda şeker değilmiş yakşıklı ve nur gibi parlıyo olabilir ama telefonda felan konuşmalarını hiç beğenmedim  tipim değil yani dedim bambi sana adammı yok sen kaşarı solladın ya o yeter çıkar şunun tasmasınıdanda rahatla bu telefon konuşmaları sıktı. yani okadar çalış çabala sonrada elimin tersiyle ittim koydum mesafeyi rahatım mutluyum huzurluyum.

Hiç yorum yok: