24.4.11

Buda bir tesadüf

Size sevgili bulucaz ruh ikiziniz burda diye bas bas bağıran siteler varya onlardan birine üye oldum bakıyım belki bişey vardır bakıp çıkıcam gibisinde oldum üye, biz hatunlardan para almıyorlar ama heriflerden para alıyorlarmış biz oltadaki yem muamelesi görüyoruz işimede geliyo velhasıl kelam girdim hemen en güzel böyle egomu tatmin eden fotolardan bir kaç adet itina ile seçip fırlattım oraya orda resimlerimi onaylıcaklarmış felan beklerken siteyi biraz gezeyim dedim baktım orda favorilere ekle en popülerler felan var poüler heriflerden birini gözüm kestirdim ama popüler kadınlar kimler rakiplerimi tanımam lazımdı diye bi baktım hatunlara ama hepsi yaşlı başlı kadınlar buruş dudaklara sürülmüş pembe rujlar felan umudumu kestim burası evde kalmış dul insanların yeri diye düşündüm bi yıkıldım bi yıkıldım kiii jilet olsa jiletlerdim kolumu sonra orda yaş ortalaması seçin vardı ayyh hemen gözlerim parladı 18 25 arasındaki bebeleer gelssin güllüm dedim tıkladım naaynn şeker şekkeeer bebeler çıktı hepsini nufusuma alasım geldi hatta dağın başına bi ev yapsam hepsini görüşmek için o eve çağırsam hepsi gelince kapıyı kiltlesem orda kiltli kalsalar sadece kapının altından yemek versem sırası geleni alsam evlensem bi kaç gün mutlu olsam boşansam öyle sırayla hepsiyle evlensem sonra fotoğraflarımı onayladılar gelsiin bebelerden mesajlar da hepsi bebe olmuyo yaşlı dedelerde yazabiliyo arada itinayla seçip beğendiklerime hemen mesajlara cevap derken bi kaç bebeyi msn'e attım işte iki tane muhabbeti güzel olan vardı biriyle bayağı konuştuk cihan olanla halada konuşuyoruz işte ilk tanışmada nerdesin falan istanbulda ev arkadaşımla yaşıyorum felan fıstık dediler biri cihan biri önder di önder ev arkadaşından çok bahsetmiyodu hatta annesi öğretmendi hukuk okuyodu bize ne annesinden diyeceksiniz haklı olarak aklıma geldi söyledim biz cihanla işi yürttüük buluşucaz buluşucaz da bi fırsat bulup buluşamadık ama önder geriden geliyo bigün cihoş ev arkadaşınnın adı ne dedim ahmetmiş ver laptopu kucağına iki kelam yapıcam dedim espiri yapmıştım ama verdi ahmeet cihan seni dövüyomu dedim yok çok iyi bakıyo felan fıstık cihoşu bana övüyo gööyaaa kısmetini açıyo sanki ne halt olduğunu bilmiyoruz sonra cihana verdi hemen çocuğu niye dövüyosun yazık değilmi bana söyledi dedim yoo ne dövmesi dövememki onu dedi bana dedi çocuğu dövüyosun heryeri moor çocuğun anlamadım sanki albuki çocuğu bile görmedim nerden anladıysam morluklarını o sıralarda face kullanmıyodum yeni açtım kendime ekleştik cihoşla arkadaşlık isteği kabul eedilir edilmez hemen profiline damlarım yine damladım bi baktım önder bunun duvarına yazılar yazıyoo sıkı fıklar önder ahmet şibolop diye adı var ama resimden tanıdım cihoş önder kim dedim ev arkadaşım o işte niye sordun eskilerdenmi oda biara bilmemne.nete üyeydi naynn dank etti o an merrseem o onun ev arkadaşı oda onun ev arkadaşıymış şaşırdım bi üzüüldüüm bii üzüüldüümmm bi seçim yapmam gerektiğini anladım öndermi cihoşmu tabiki seçim çok kolay oldu hemen cihoşu seçtim çünküm o bana cam açtı önder açmamıştı hemen önderi sildim engelledim yinede içim bi cızz etti hiçbirindende vaz geçemiyorumkiii ikisini birden yürütsem olmaz ev arkadaşlarıydılar mecbur önderden vazgeçtim neyse arkamdan annem konuşmaya başladı ben bilgisayrla ilgilenince ona bişeyler oluyo bilgisayarın en büyük düşmanıannemdir üretenine ben dua ediyorum o bedua ediyo adam bi iyi bi kötü olucak piskolojisini bozup intaar etmesinden korkuyorum..

Hiç yorum yok: