4.8.11

Ruhu genç

Bazı insanlar hiç yaşlanmaz buruş bedenleri olsa da ruhları hayli bi gençtir. Geçen gün msn adresimde hep var olan ama hiç konuşmadığım biri dikkatimi çekti bi selam verdim kimsin nesin derken bayağı eğlenceli bi adam olduğunu anladım çok uyumluyduk her fikrimiz aynı acaip komik tecrübeli olgun eğlenceli falan ben bundan hiç fotoğraf istemedim istemeye korktum kim bilir ne çıkacak diye bir gün bana cam yolladı hemen kabul ettim tabii birde ne göreyim dedem yaşında bi adam oha falan oldum ben bununlamı konuşuyodum diye bi afalladım  Allah tan ben cam açmamıştım ilk dediğim şey sen evlisin dimi? oldu evli adamın hali belli oluyor evet dedi iki çocuğu varmış ve kötü olan kısımı biri benimle yaşıt ibne herif karısına yazık değil mi çok acıdım karısını ve hemen sildim msn adresimden taabi ondan sonra bir sürü kişi ekledi nerden buldunuz msn adresimi diye sorunca leznet mi ne varmış orada dağıtıyo msn adresimi bunadı bunadı yaşlılık aklını başından aldı sflkmfdlkjfggj

2 yorum:

Profösör dedi ki...

İnsan insan olmalı önce. Şartlar ne olrsa olsun insanlık onuru önemli. Karşılıklı itimad önemli..

Bu arada; Ramazan ayında bir insanlık dramı olan Afrikadaki açlık çeken insanlarımızın ölümcül durumlarına dikkat çekmek istedik.. Paylaşım için düşünce ve görüşlerinizi bekliyoruz..

http://mefkuremiz.blogspot.com/

BAMBİ dedi ki...

Evet insan insan olmalı..