2.8.11

Bu arada Yemek Seçmek Hastalık mı?

Ben yemekleri rezil eden bir aptalım kabulumdür. Çok mızmızım yemek konusunda bu huyumdan nefret ediyorum çoğunlukla aç kalıyorum annem tam bir sebze vitamin manyağıdır ve ben kesinlikle sebze yemem mesela şu yaşıma kadar hiç domates karpuz kavun yemedim yiyemiyorum elimde değil çok güzel bi görüntüleri kokuları var ama yok gel bunu mideme anlat tam cesaretimi toplayıp yiyicem midem inatçı bir çocuk olup ağzını kapıyor ve yemekler geri tepiyor.

Bugün iftara yakın annem döktürmüş döktürmüş ama kendine göre ben o yemekelerden birini bile yiyemiyorum hem acım hem uyukusuz adeta çıldırdım istediğim yemek yok ne yiyicem ne yiyicem diye dolanıyorum evde dışarı çıkıp yememde  inat ettim bir sürü çeşit yemeği beğenmeyip kendime makarna yaptım onunda tuzunu koymayı unuttum. Dediğim gibi bu huyumdan nefret ediyorum insanlar kuru ekmeğe muhtaçken bizim sümüklü bambi yemek beğenmiyor. Vicdan azabı çekiyorum dünyada beğenmediğim yemeği bulamayan bir sürü insan var. çok şımardın kızım sen bi gün aç kalıcan. gerçi bi gün aç kaldım bir keresinde yurtta kalıyordum yemekler berbattı ve iki gün hiç bir şey yemedim açlıktan ağladım ama yine yemedim bu inatmıdır nedir bilmiyorum ama her neyse hiç hazzetmiyorum. Bende yemekleri sevsem bende her önüme geleni yesem ne güzel olardı:(((

10 yorum:

Profösör dedi ki...

somalideki açlık kampında yaşayanlar aklıma geldi birden. Onlarr yok da yiyemiyorlar.. Sen var da yemiyorsun.. Acaba yer değiştirseniz onlarla.. Dermişim 0))

Adsız dedi ki...

seni askere göndermek lazım, burdan yetkililere sesleniyorum, kızları da alın askere komutan :D

BAMBİ dedi ki...

Profösör Benimde aklıma geliyo ama :((( :D


hayalhanem Yazık değil mi bana ne askeri:D

Yetkililere seslenmek için tam uygun bir yeri seçtin yetkililerde hep benim blogumda zaten :D

Krnc dedi ki...

Yemek seçeni çok görmüştüm ama senin kadar bu konuda inatla yemek yemeyenini görmemiştim:)))
Benimde rekorum 2,5 gün sadece 2 dilim ekmekle geçirmişliğim vardır:)
Ama mideme kötülük etmemek için yememiştim .gittiğimiz misafirlikte,evin hanımı güzel yemek yaptığını sandığı için,tabakta yemeğe benzetemediğim şeyleri yersem kesin nalları dikeceğimi hesap edip,o tabağı daha iştahla bakanlara devretmiştim:))
Sen yavaştan kendini alıştırmaya çalış bence,ki bu şekilde kalmayacağına da eminim:) Domates gibisi var mı hem,tuzla tuzla ye onu :)) kavunla benimde pek aram yok ama hatır için ye deseler yerim onu da:)

BAMBİ dedi ki...

İnatmı bu. Değil ya çok çabalıyorum yemyee çalışıyorum ama yok mide geri tepiyo almıyo. Bugün zorla yedim sonrada kustum saatlerce mide bulantsıı işkence gibi ya :D

Krnc dedi ki...

O zaman bunun için doktor yardımı almanı öneririm.Sorunun psikolojik mi,fizyolojik bir sorun mu olduğunu anlaman lazım.Yoksa yazık sana ,böyle yemek istemek ama yediğinde çıkartmak çok kötü.
Çok zor bir durum ,hele mide bulantısı berbat bişeydir.
Umarım bir an önce düzelir:)
Bu arada sözümü geri alıyorum "inatlık" bir durum yokmuş sende.Gece gece gözüme tır kaçtı sanırım anlamamışım yazdıklarını tam:))

BAMBİ dedi ki...

Doktora gitmeyi hiç düşünmemiştim denemeliyim.

Çok kötü hemde nasıl evde iyide bir yere gidince tıkıyolar sonrası malum :D

Peki sonra nasıl çıkardın gözünden o tırı ? :D

Krnc dedi ki...

Kendiliğinden çıktı ,zorlamadım :p

BAMBİ dedi ki...

sfjkdkgjfdlg :D

Unknown dedi ki...

Aynısı bende var ve gerçekten sıkıntı. Seni anlayabiliyorum. Ama benim uslu şeylere var. Mesela çorba yiyemem veya pirasa yemeği falan da ama gerçekten kötü bir şey kurtulmak istesem de midem istemiyor olmaz alamam ben diyor bizle inat ediyor. Ve asıl iş ordan geçtiği için bizim olmuyor. Olan bu yemek seçmek şu anda bizim elimizde değil olmuyor.