23.8.11

Ben Korkmadım Panikledim.

Siritollerod10_large
Dün iftarda ablamla eniştem bizdeydi dönerken bensiz evlerinin tadı olmadığı evde huzur kalmadığını ben olunca evleri cennet bahçesine döndüğünü söylediler. Bana yalvardılar yakardılar onlara gitmem için ikna ettiler. Tamam ya böyle olmadı, sadece canım sıkıldı ve ablama gitmek istedim her neyse bindik arabaya ablamla eniştem bir olup benimle dalga geçmeye başladılar  eniştem kuzeninin bana aşk olduğunu söyleyerek beni çileden çıkardı zira o herifin yanından geçmeye bile tahammülüm yok bende oldukça şımardım bunlar işi abarttılar ben bir şeyler söylemeye çalıştıkca kahkaları atıp beni susturuyorlar bende durdur arabayı inceem yeeaaağ demeye başladım sonra uzunca bir tünele girdik durdur arabayı incem incem diye kuduruyorum nereden bilebilirdim ki durduracağını bi bakatım arabayı durdurdu oha ne lan falan diyorum ama inmezsem karizma çizilecek karizmamı çizemezdim ya hem insem de gitmez sonunda beni alacak diye ini verdim ilk defa bi tüneldeydim bayağı bi uzun tünel ben yarısında bile değildim gece ve kimse yok arabalarda geçmiyo bi baktım eniştem bastı gaza gidiyo bişey yok bambi dönecek bambi diye tesseli veriyorum kendime bi baktım arakadan da bi araba geliyo
durdu duracak gibi bi hali var yani yeterince ilgiyi üzerime çekmiş görünüyodum enişteme bağırıyorum duymuyo sonunda nasıl bir çığlık attıysam artık eniştem de araba da durdu tabana kuvvet koşutum bindim arabaya benim korkudan canım çıkıyodu onlar hala kahka atıyolar ya ben korkmadım aslında arkadaki araba şey etti mey etti dedim kem küm ettim onlarada malzeme oldu tabi.

Yol boyunca trip attım burnumu şişirdim pek de becermem ama alışmalıyım lazım oluyo arada burun şişirmek trip atmak. O değilde fotoğraf çekilmediğime yanıyorum ben sonuçta bidaha tüneli nerden bulabilirm kiiii

3 yorum:

Profösör dedi ki...

bir daha olmasın. Ben üzüldüm burada..

hayalhanem dedi ki...

haha, tam film sahnesi gibi olmuş. enişten durmuyormuş ve sen otostop çekerken kamyoncunun biri duruyormuş, biniyomuşsun kamyona. adam psikopat çıkıyormuş. kamyondan inmeye çalışıyormuşsun adam durmuyormuş, kapılar kilitliymiş falan. mazallah, enişten durmuş. fazla film izlemenin bünyeye yan etkileri :D

BAMBİ dedi ki...

Profösör; Üzülme sen bir daha olmaz zaten

Hayalhanem; Çook kötüsün yazık lan bana acıdım kendime :D neyseki eniştem durmuş aksi halde yşadığına pişman olurdu :D