13.6.11

Seçim Şeysinden Kareler.

Dün seçim şeysi vardı ya he işte ondan dolayı herkes panik içindeydi sabah kalkıp erkenden oya yetişme çabası vardı herkes de ''Bu sefer kesin kazanıcaz'' nidalarıyla etrafta ses kirliliği yapanlar kimisi üzgün, kimisi kazanamayacağını biliyor umutsuz oy kullanıp dışarı çıkıp derin bir ohh çekenler falan sanki orada insana işkence yapıyorlar nedir bu stres ya alt tarafı mührü basıp çıkıcan budur abi .Bu insanlar her şeyi abartıyor yada ben çok umursamazım  Sonra eve geldim kolu komşu sülale bizde hep beraber bakıcaklarmış seçim sonuçalarına sanki maç izliyorlar. Onlar pür dikkat televizyonu izliyorlar.Ben elektrikli süpürge  ile meşgulüm. Hala pür dikkat izliyorlar. Ben elimi sokan sineği sövüyorum. Tayyip amca aldı yeaaaah diye bağırıyorlar. Ben hala küfür ediyorum sineğe.Başkan amcamız konuşma yapıyor herkesin ağzı kulağında izliyor. Ben ay Emine Erdoğan ne giymiş bi bakıyım pööh bet giymiş manyak karı.Sonra onun bunun yorumlarını izleyecekler ne gerek var ki sanki. Bazıları da kenar bucak kaçıyorlar üzgün mutsuz Kılıçtarım kazanmadı öhhöööö diye ağlayanlar da vardı.Bende kulaklık kulağımda bir sağa bir sola gidip geldim . Öyle işte bir şey  tuhaf ama  ben mi tuhaf onlar mı tuhaf bilemedim Birde sokakta bağırarak uyukumu bok edenlerde vardı onlara da kucak dolusu küfürleri mi yolluyorum Bu arada ben hala parmağıma taciz eden sineğe küfür ediyorum sizde edin.

Hiç yorum yok: