11.6.11

Kucakıma Bilgisayar Alın.

Gülmek için hep çevremi kollarım insanların yaptığı işlerin detaylarına inerim saatlerce çevremdekileri izlesem yinede sıkılmam hatta bazen izlerken katıla katıla gülmeye başlıyorum mal mı lan bu neye gülüyor bakışlarını fırlattıklarında kendime geliyorum.Sadece bulaşık yıkayan bir kadının  iyice izleyince o kadar komik ilginç şeyler ortaya çıkıyor ki. Ama dünyada o kadar önemli şeyler varken oturup bulaşık yıkayan birini seyredip gülüyorsanız siz iyi değilsiniz hem gülmek için bir sürü şey var komedi filmleri komedyenler Cem yılmazlar falan niye bulaşık yıkayan teyzeyi izler ki insan neyim ben piskopat mı şüpheleniyorum kendimden. Her neyse geçen gün amaca mı bilgisayarın başında gördüm ve yanına yaklaştım 

-Naber amca napıyorsun
-İyiyim kızım, ya kendime kucak bilgisayarı alıcam da bakıyorum
-kucak bilgisayarımı??? Höönnkk

Kucak bilgisayarından kastı laptop muş iyi dimi kucak bilgisayarı hatta bayağı iyi gideri var yani.
 
Bir günde köye tatile gitmiştik dayımın arabasında hızla ilerliyorduk ki polis durdurdu  bayağı bi para cezası yedi. Dayım sinirden küpelere bindi polisi yiyecek resmen
-Ben hız yapmadım sizi görünce yavaşladım!!!!
-Burada yazılı işte yapmışsınız hız
-Hayır sizi görünce yavaşladım!!!

Özrü kabahatinden büyük birde haklıymış gibi sizi görünce yavaşladım e demek ki yapmışın hız.

Hiç yorum yok: