26.5.11

Mimlendim Mimledim

Sevgili Mia Wallace  beni mimlemiş. İlk mim denen şeyden bihaber olduğumdan panikledim hemen google amcaya sordum oda söyledi şimdi söylediklerini yaparaktan cevaplıycam eğer yalış yaparsam google yalnş anlatmıştır ben kessinlikle yanlış anlamam (gülensuratifadesi)


Küçük Masumlar - Çocuk Resimleri - Tatlı Şirin Çocuk Resimleri 1- [Arşiv]
 Mim Konusu: Ben küçükken... sanıyordum!
Hepimizin küçük yaşlarda inandığımız saçmalıklar vardır. Fazla şeyler yazmamıza gerek yok. 3 ya da 5 tane yazsak kafidir :)

Ben küçükken; Ateş böceklerini yakaladığımda kel olacağımı sanardım

Ben küçükken; Annemden gizli bişey yaptığımda birilerinin anneme haber verdiğini sanardım
Ben küçükken; Midemin bir ülke olduğuna yediğim yemeklerinde orda yaşadığına inanırdım hatta su içmeyince denizin kuruduğunu sanardım


Ben küçükken; Minareyi ALLAH snardım (Töbeee)


Ben küçükken;Beni leylek getirdi sanardım


Ben küçükken;dizileri gerçek hayat sanardım ve gerçek hayatı bize nasıl izletiyorlar diye saatlerce düşünürdüm.

Neyse yeter bukdar :) Birde mimlememmi gerekiyomuş ne google dedi

Kaka Kuka Hayal hanemÜSTURUPSUZ YAZAR 

1 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Anam beni mimlemişin.Dur bi sağlam kafayla bakem!