27.5.11

Hastalandım Lan Geçmiş Olsun Deyin Bana..

Evet efenim bu aralar yaz ha geldi gelecek güneş bir geliyor bizde sıcak felan sanıp soyunup cıbıldak geziyoruz havanın soğuk olduğunu taki hasta olduğumuzda anlıyoruz. Bu kaçıncıncı hasta oluşum yaaeeaaa. Bademciklerim en az kçım kadar şiştiler hele burnumdan şelale gibi akan sümükleri hiç sormayın. Ateşin çıktı diyolar içim üşüyo ya hem ateş çıkıyo hemde donuyorum, Birde hasta olunca okdar huysuz aptal bişey oluyorumki düşman başına ya insanlar hastalanınca masum olulurlar sevgilileri felan bakmak için can atar ama ben hangi manitamın yanında hastalansım hemen anneme yoluyorlar okdar isteklerim oluyoki, yok kıçım acıdı ,bir yastıkdaha getir, hayyır onu yemeem ,o ilacı içmem gibi cümleler kurup pöykürüyorum. Nasıl bi anne şevkatiyse bana sadece o dayanabiliyor dinsizin hakkından imansız gelir diyen demiş. Ya buna öyle şeyler öğretiyolarki canımı alıyo yok at nalıyla güneşde beklemiş kedi kuyruğu içir karıştır kaynat film izlemesin gözleri yorulur kitap okumasın müzik dinlemesin lan bildğimiz mal gibi yattım yatakta bi sağ bi sol yaptım saatlerce düşündüm  okdar salak saçma şeyler düşünüyorumki ,na yazayım okuyun

- İnsan kendi yüzünü neden çıplak gözle göremez hıı nedeen, neden ben başkasının yüzünü görebiliyorumda kendi yüzümü göremiyorum yeaa dur dur burnumun ucunu görecem ha gördüm burnumu gördüümmm!!!

-Saçlarım neden kıvırcık niye düz değiller, uyandığımda neden baykuşa benziyorum?

-Erkelerin neden memesi var düzde olabilirdi meselaa?

- Kıllar neden saçma sapan yerleri bellemiş kendilerine, mekan yapıp orda büyüyorlar istenmediklerini bilmiyolarmı neden hala çıkıyolar ibneler.

-Peki şurdan canımı acıta acıta çıkan sivilcenin amacı ne?

-Ben annemin karnına nasıl sığmışım?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun.

BAMBİ dedi ki...

Saol :)