24.4.11

Sanatçıların kalplaşmış hareketleri

Bilmem fark ettinizzmi, bazı sanatçıların kalıplaşmış hareketleri vardır benim en çok dikatimi çekekenler.
1.Sırada Murat Dalkılıç :) Şarkı söylerken ağzını okadar açıyorki içine sinek değil tv karşısından ben bile girebilirimm Sanırım ağzını açınca kendini sexsiy hissediyo fakat berbat göründüğünün farkında değil

2.sırada gelen Demet Akalın hemen hemen her klibnde dikatimi çeker, Biara belinde protez olduğunu düşünüyodum (gerçi hala öyle düşünüyorum) her klibinde iyi bi dansçı olmadığını sergilemiştir.. ellerini kolarını salayarak dans ettiğni sanıyor ama beline dikkat! hiç bir halükarda sağa sola çeviremiyor sadece aşağı yukarı iniyo kaç kere geri sardım baktım uğraşıyo çabalıyo ama yok ne mümkünki o bel sağa sola dönsün.. bence amelyat felan geçirmiş.

3.olarak tarkan Özellikle konserinde şarkının ortasında dans eder kenidni okşar sonra bianda seyircilere arkasını döner hızla ilerlerken bir hışımla geri döner bu anda bütün kızlar çığlık atar ama neden bilmem bana korku filmi gibi geliyor

Hiç yorum yok: