24.4.11

Eyvah yaz gelioooo

       Şu internete akşam 8de oturuyorum sabahın beşinde kalkıp 8ze kadar zıbarıp tekrar ayağa dikilip okulun yoluunu tutuyorum günüm sarhoş gibi geçiyo valla toplu taşıma araçlarında tontiş teyzeler koltukları kaptığı için ayakta uymak durumunda kalıyorum tam uykuya daldım uyuyucam bi fren yne uyanıyorum bide arkada yer var ilerleyelim felan diyolar ya allahım dalıp o adamın saçını başını yolucam bi gün. neyse okula gidip derslerden hiç bişey anlamayıp geri dönüyorum görenler 'kızım neyin var hastamısın' diye sorular uçuşturuyolar bana, yüzüm ceset gibi görenler korkuyo onlarda haklılar zaten d vitaminim kanım felan hep eksikmiş annem üzüm pekmezi kan üzümümüdür neyse onları tıkıyo ağzıma allahım tadı çok berbat zorla burnumu tıkıya tıkıya içiyorum doktor ilaç verdi onuda biraz içtim sonra bıraktım kg felan alırım zaten yeterince totişim büyük biraz daha büyürse intaar sebebi olabilir yazda geliyo ben bu öküz kıçı gibi büyük kıçımla yaza felan giremem altın çilekmidir ne zımbırtıysa zayıflatıyomuş tontiş insanlar zayflamış bende alcam kendime yaza kadar ya zayflarım yada gocumu alır kutuplara giderim orda kımse selilütlerimi göremez yurt dışına çıktım havası veririm bidaha kış geri dönerim ayy bu yaz barbadostaydım deniz kum güneş süperdi yaa siz burda naptınız nası eğlendiniz ordan sonra burası hiç güzel gelmiyo felan. A planı zayıfla tadını çıkar B planı zayflayamazsan kutuba kaç barbadosta riannay'la yüzdüm havası ver .B planıda olmazssa piskolojim bozuldu bu yaz evde oturup dvd izliyicem manoşumdan ayrıldım depresyondayım de insanlar uzaklaşınca gözden uzak biyerlerde balık etli hatun olarak takıl. ama zayflamam lazım yoksa yazın veli nimeti olan çıtırlardan yararlanamam kii oonlarda olmazsa işte ozaman gerçekten depresyona girerim ve çıtırsız geçen bi yaz geleceğimi kötü etkiler hani hırsızların katillerin geçmişi bozuk oluyo ya ondan adam madam öldürüyolar bende çıtırsız geçen iki yaz üst üste gelirse onlar çifleşir 3 gibi gelir bünyeme seri katil olurum kesin ama bol spor yapıp şu ağzıma fazla mama atmazsam bunlar olmaz fazlalık etlerim ve benden bukadar bidahaki yazıda görüşürük paii paii seviyorum sizi kocaman kocaman öpüyorum... 

Hiç yorum yok: