13.9.11

Başlık bulamadım.

Benim çok sevdiğim bir arkadaşım vardı kızla çok iyi anlaşırdık kafa kızdı büyüdü okudu bi meslek edindi 
kendine onun adına çok sevindim bi nişanlısı vardı evlenecekleri günü dört gözle bekliyolardı bu kız mesleğinde yükselmeye başladı hemde çok yükseldi onun adına çok ama çok seviniyodum birbirimize çok uzaktık ama çıktığı yokuşu facebok dan görebiliyordum her gün daha fazla büyüyor daha fazla başarı elde ediyordu bende onun adına her gün daha fazla seviniyordum bu kız bir yerden sonra bir hal aldı ki sormayın tanınmaz bir şey oldu eski xxx gitmiş yerine yenisi gelmişti. Aşkından öldüğü nişanlısı facebook     fotoğraflarından kırpılmaya başladı yazdığı yorumlar silindi ve beklediğim şey ilişkisi yok! şaşırdım barışırlar bunlar ya bunlar ayrılmış olamaz bülent ersoy tekrar erkek olur da bunlar ayrılamaz o şekil yani. Sonra buluşmak için gün ayarladık buluştuğumda kız konşuyo benim ağzım açılıyo bir insan bu kadarmı değişir bencil aptal bir şey olmuş ağzımı kapıyorum tekrar açılıyo hayretler içinde kaldım Eskiden yaptığı bir şeyi söyledğim de hemen konuyu değişiyo geçmişinden utanıyo ayy çocuktu yeaa diyo Nişanlınla neden ayrıldın diye sorduğumda Ay bambi laf aramızda kalcak dimi dedi tabi laf armızda kalacak sadece tüm dünya ya açık olan blogum yazıcam zaten tüm dünyada benim blogum da. Sıkıldım bahaneler ürettim ayrıldım çok kolay oldu heheheheee dedi ağzım açıldı hatta çenem düştü takma düşüm olsa o da düşerdi anadolu çocuğu nasıl bu şekli aldığını anlayamadım. Çok dua etmeli kim olduğumuzu unutturacak parayı şöhreti istememeli..

8 yorum:

Zombi dedi ki...

Allah herkese mesleğinde yükselmeyi nasip etmesin. :D

BAMBİ dedi ki...

hahaha Yükselsinler de abartmasınlar:D

Profösör dedi ki...

Üzüldüm doğrusu.. "Sultanım senden büyük Allah var" deseydiniz iyi olurdu. Para, şan şan ve şöhret bazılarını şımartıyor, bazılarını da terbiye ediyor. Bence bu karekter meselesi. Her tür imkan ve imkansızlıklarda sınavvda olduğumuzu hatırlamamız gerek.

BAMBİ dedi ki...

Profösör Çok doğru dedin. Sınavda olduğunu hatırlamak da bir yetenektir.

Adsız dedi ki...

ne oldum dememeli, ne olacağım demeli

BAMBİ dedi ki...

hayalhanem haklısın bence de :)

Mia Wallace dedi ki...

ayyy ne fena yaa..
tanıdığımız insanları sonradan bu şekilde görmek aslında hiç tanımadığımızı anlamak!

korkuunç!

BAMBİ dedi ki...

Miacım aynen öyle korkunç