12.7.11

Sütyen Teli

Maalesef bizim şu sülalecek tatilimiz devam ediyor yedi odalı sarayı andıran bir evde yalnız fazla rutubetli çoluk çocuk hır gür yaşıyoruz merak ediyorum şu tatilden haz alan varmı yoksa sadece benmiyim sıkılan. Başıma gelmeyen kalmadı alerji oldum neye elerjim var onuda bilmiyorum ama elim yüzüm bacaklarım kırmızı kırmızı nokta oldu kaşıntıdan ölüyorum bilmem kaç kere çamura battım her neyse konumuz tatilin berbat olduğu değil konumuz çamaşır makinemiz.. Evet efenim onun çamaşırı bunun çamaşırı derken evdeki çamaşır makinesi dayanamadı bir sütyenin  telini aldı ve motoruna batırdı intaar etti bizde hemen tamirci amcayı çağırdık oda gldi makineyi açtı maçtı bizde sülalecek başındayız tabii sanki film izliyoruz malız biz  her neyse herif makinenin içinden demir bir tel çıkardı hani olur ya sütyenin alt kısmında sokulu o ne işe yarar çözmüş te değilim  he işte o teli çıkardı adam şakın bir bakışla bu nedir acaba buraya nasıl girdi çamaşırları yıkarken ceplerini kontrol edin dedi oradanda kuzenimin küçük ciddi sorunları olan oğlu fırlayıp amca o sütyen telii sütyen teliii sütyene soklu oluyo adam ilk anlamadı çocukta bu sefer memelik memelik deyince anladı annelerin kırmızı yanakları çok hoş gözüktü nedense bende utanma şeysi kalktı :D sorun o değilde o tel kime ait?? araştırıcam


DİPNOT: On beş gün boyunca yazmazsam polisi arayın burada yaşlı bi kadın var bana feci halde takmış durumda kesin öldürür beni.

5 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

O yüzden südyenleri yıkamak için aparatlar var ya bebem:)
Hi bi de o teller olmasa memeler kendini daha çabuk bırakır,bol sabır.

BAMBİ dedi ki...

Envet ama hiç cazip gemiyo takoz kadarlar :D

Hımm iyiki varmış o teller:D

Profösör dedi ki...

Aynı durum bizim de başımıza geldi. Gülmekten öldüm. Sous-tien fransızca bir kelime.. Okunuşu ise "Sutyen" dir. Doğrusu da budur. Anlamı ise "Alttan tutan" demektir.

BAMBİ dedi ki...

Bilgi için tşk :D

Adsız dedi ki...

Çok güzel siteniz var buda benim bayanlara özel bayan iç giyim sitem ile uygun fiyat iç çamaşırları sizlerele. http://fantazigiyimtrendi.blogspot.com seç beğen al.