20.6.11

Rüylar

Rüyalarım bir tuhaf bu aralar gerilim film mi gibi mübarek öyle rüyalar görüyorum ki oscar ödülüne layık hata bir keresinde ülkemizi ele geçirmek isteyen bir kadının evine gitmiştik oda bir kaç cesedi parçalayıp poşetliyor du  napıcaksa artık, metrobüste silahlı çatışmalara da giriyorum arada metrobüste silahlı çatışma çok varya hani etkileniyorum. Filmlerden etkileniyorum desem şu sıralar saçımı kaşımaya vaktim yokken film nasıl izleyeyim en son izlediğim filmi hatırlamıyorum her neyse o kadar gerilim içeren rüya gördüm ama bunun gibi sini görmemiştim gördüm Rüya şöyle; Aynaya bakıyorum oda ne pipim var ama pipi pipi değil kopmuş damarlarla tutturulmuş düzeltmeye çalışıyorum düzelmiyor yarabbim nasıl bir strestir sonra neyse yeter bu kadar deyip uykuya dalıyorum rüyada. Acaba bu rüyanın anlamı ne şu televizyonda rüya tabiri yapan ablaları arayıp sorucam.

Hiç yorum yok: