16.5.11

Dert Küpü İnsanlar

Şu bir kaç günde çok fazla blog okudum, gözlerimden yaş bile geldi öyle yapıştımki bilgisayarın ekranına nefesim buhar yaptı  biraz daha mübala yaparsak buhara resim yaptım, tıpkı küçükken arabaların camlarına yaptığım gibi Herneyse İşte Ben bu blogları okudum ya bir hüzün kapladı beni bir acı bir keder, Sanki sevgilim tarafından aldatıldım itilim kakıldım ailemle kavga ettim  böyle bir hüzün var içimde dertliyim ''kahpee dünyaaaa!! Diye bağırıyorum içimden  içimden. Ergen kokusu gelmeye başladı benden, bu durumdan hiç hazzetmedim bu derdin kederin sebebi ne bambi haa nee gerzzeek? diye sordum  kendime hayatımın film şeridi geçti gözümün önünden herşey iyi güzel bukadar Derde kedere ne hacet ama ruhumda bir karaltı var hatta çocukluğuma indim oralarda temizdi sonradan dankkk etti beni bu derde kedere sevk eden şeyler bu hüzün dolu bloglardı, Arkadaş hayata hep kötü yönünden bakılmazki güzel şeylerde var ya. bak kuzum konular şöyle

- Dün gece sevgilimle seviştim sabah beni bir paçarvra gibi attı kenara, yalnzlım kimse yok yanımda bir tek insan bile bakmadı yüzüme evede gidemiyorum ailemle kavga ettim durmadan ağlıyorum okadar ağlıyorumki göz altı torbalarım en az tayyip erdoğanınki kadar oldu okdar yani hatta sizde ağlayın daha fazla ağlmalıyım yetmiyor daha fazlaa daha fazlaaaaaaaa!!! Ay yan blog daha çok ağlamıştı. Yok yok bu böyle olmaz en iyisi ağlarken video'mu koyayım.
İşte böyle hüzün keder acı isyan dolu şeyler, benimde beynim biraz tuhaf ya ondan hemen etkileniyorum isyan eden ergen moduna giriyorum, yasakladım kendime sevgilisi tarafından terk edilen hatunların bloglarını okumayı.

Hiç yorum yok: