23.5.11

Benim annem bir tuhaf..

O kadar otoriter bir anneye sahibim'ki bilmezsiniz o kadar yani, gece on ikiden sonra katiyyen kimse oturamaz   erken yatıp erken kalkmalıdır herkes, dolabı toplu olmalı her gün yüzünü yıkayıp dişlerini fırçalamalı ve kesinlikle sevgilim olmamalı. Annemin kati surette uygulanması gereken kurallarıdır bunlar ya arkadaş sanki yatılı okuldayız anlamıyorum bu kadını bazen doğurduklarına işkence yapmak için doğum yaptığını düşünüyorum her neyse. Biz yani ablam ben felan bir araya pek gelemiyoruz malum evli mutlu çocuklu kocasıyla muşgul olan bir bayan, beraber olunca'da çok fazla gülüyoruz sabahlara kadar internette dolaşarak mouse yi okşuyoruz, biz çok eğleniyoruz ama annem bu durumdan çok fazla hatta bayağı fazla rahatsız oluyor bu rahatsızlık taaaki annemin bilgisayarımın fişini saklamasına kadar sürdü sonra rahat rahat uyudu, Ama biz bu durumdan hiç hazzetmedik başka kablo taktık ama odanın piriz şeysi bozuktu ablamda kendini ne sanıyor bilmem o kadar elektrikçi amcaların yapamadığı şeyi yapmaya kalkıştı açtı prizin içini be kadın bari sigortaları kapatalım diyorum yok kalsın diyor salak  gebeberecek burdada başıma kalcak diye ödüm başım koptu bi yandanda  istiyoruz burada ölsek'de annem ah naptım keşke saklamasaydım o kabloyu sıkmasaydım kızlarıa ah aah diye pişmanlık çeksin istedik ama ölünce ne halta yarıyacakki diye düşündük en iyi bayılaım dedik ayılınca ne bok yiycez diye düşündük ölü taklidi yapmakta karar kıldık, o sırada ablam tabiki pirizi tamir edemedi sonra ordan burdan şurdan bişeyler yaparaktan açtım bilgisayarı annem kendini zeki sanıyo ama kendi kızı oldğumu unutuyo. Geçen günde bi baktım kablo yok takip ettim ettim bi baktım annemin odasının kapısının önündeyim, kendini testere amcamı sanıyo napıyo testere gibi oyunlar yapıyo bana şimdi bu kablo işinide öğrendi bakalım sırada ne var neyi saklıyacak bu sefer, modemi saklarsa ne halt edecem bilmiyorum...


DİPNOT: Annemin eline silah geçse ilk bilgisayara sıkar

Hiç yorum yok: