20.5.11

Beni Delirtten İnsanları Sürgün Edicem.

Hani güya yaza giriyoruz ya güya güya niye dedimki güya değil bayağı bayağı giriyoruz yaza, yine saçmaladım neyse.. her mevsim değişirken bazılarının alerşisi azar, benim ise alışveriş duygularım çoşar zıplar azar beni alışveriş yapmayazorlar,bende bu duygularıma kapılarak hemen kendimi alşveriş merkezinin önünde bulurum ama alşveriş için lazım olan bir kaç şey şunlardır
  •   Bir adet kız arkadaş bir kaç adette olabilir mümkünse güzel zevki giyinmeyi bilen ve modadan haberdar biri olması tavsiye edilir
  • Bayağı bir para, paranız yoksa hiç çıkmayınız aksi taktirde vitrinlerin önünde ağzınızdan su akarken bulunabilirsiniz, dayanılmaz acılar çekersiniz ama dayanmak zorunda kalırsınız. Hatta çinlilerin bayanlara uyguladığı bir çeşit işkence olarakda bilinir bu
  • Siz siz olun asla alış verişe giderken aile fertlerinden yanınıza almayın !!  

  • Ve her gördüğünüzü denemek için üstünüzden bir çırpıda çıkacak rahat kıyafetler giynin  
 
  •   Ve telefonunuzu kapatın. 

     Ben bu kuralların hepsini uyguladım lakin arkadaş konusunda yanlmışım Seçtiğim insan insan dışı varlık tuhaf hayvan sever 22 yaşında ama hala oyuncak bebeklere haddinden fazla ilgi duyan biri, bende oyuncak bebekleri severim ve hala bir kaç şeyim oyuncağım vardır ama abartmaya gerek yok, işte biz bu karıyla çıktık alış verişe  ama bir parça bişey almadan geri döndü.0k yaaa Bambii şurda hayvanmı satıyolar aa o ne kuşmu hıı eveet şu oyuncakçıyada girelim aaa bu callio yaa buda parmak kız aaaaa şunada baak kedili kumbaraaa. çıldırttı beni anladımki bugün fuzuli dışarı çıktık dedim bari değerlendireyim, bir kitapçı var içinde kitaplardan çok yakışıklılar varmış kaç gündür kızların ağzında ordaki bebekler anlat anlat ne yere ne göğe sığdırabiliyorlar gidip bi görelim malı iyimi diye bakalım dedim. Kızım bak burakiler bişeye benzemiyo bak ilerde bi kitapçı varmış  ay bi oyuncakları var ccıngıraklı cıngıraklı hadi gel gidelim dedim aldım götürdüm karıyı ama içeri zorla soktum bu ne hep kitap ya deyip duruyo sonra bir iki kitaba bakmaya başladım ama bu karı varya resmen beynimi ısırdı hadii gideliim hadiiii sanki küçük çocuk ya bidur bi sus ya bi sus diyorum yok kız bağırıyo belki utanırda çıkar diye Bambii hadi gidelim diye pöykürüyo ol orta, orda cinayet çıkmadı ona şükür o bahssetikleri bebek geldi ama okdar sinirlendimkii yüzünü bile hatırlamıyorum, bende mal tabi gıg çıkarmadan beni sürüklediği yerlere gidiyorum sonra oturttu bi köşeye elime verdi dondurmayı al yala diyo mal sesiz sakin bir şekilde emredilenlere uydum. mucburen uyacam başka çaremde yok kız bi üzerime otursa işim biter zaten, birde başlamazmı kendini övmeye yaa herkesss bana bakıyo yeaa görüyomusuun şu gözlrime çok güzelleer yeaaaa (yüzüne beş metreden fazla yaklaşırsanız göz bebekleri yanağınıza değebilir gözünün yarısı dışarda göz kapaklarıda kaplamıyo zaten kaptınca gözünü yarısı dışarda kalıyor.Birde gel sinemaya gidelim demezmi işte ozman çıldırdım öfkemi pöykürdüm yüzüne. Eve geldim hiç bişey alamadan üzgünsuratifadesi
            

Hiç yorum yok: